Povjerenje između odgojitelja i obitelji je osnova za iskrenu, otvorenu komunikaciju!
|
|
![]() |
Boravak roditelja u skupini "Srčeka" Boravak roditelja u skupini je dragocjeno iskustvo za njega, dijete, za ostalu djecu i odgojitelje. Svaki komunikacijski kontakt s obitelji omogućuje razvoj partnerskog odnosa, razmjenu znanja i unapređenje kvalitete odgojno-obrazovne prakse. |
Jačanje prirodnog imuniteta djece
|
|
![]() |
Boravak djeteta na zraku zimi Jedna od bitnih zadaća zdravstvene voditeljice u dječjem vrtiću je i kontinuirana briga i skrb za očuvanje i unapređenje dječjeg zdravlja. Ona se provodi raznim metodama i sredstvima, a jedna od njih je i zdravstveni odgoj djece, roditelja i svih zaposlenih djelatnika vrtića. |
Roditelji i vrtić
|
|
![]() |
Uključenost roditelja u življenje djece u vrtiću Roditeljstvo je jedna od najvažnijih uloga koju pojedinac može preuzeti na sebe. Smatra se da u zadovoljavanju djetetovih osnovnih tjelesnih potreba, stvaranju emocionalnih odnosa i cjelokupnu djetetovu rastu i razvoju najveću važnost imaju upravo roditelji. |
Čitanje je višestruko korisna aktivnost
|
|
![]() |
Čitanje u obitelji Skupina Ježići/Hedgehogs uključila se u obilježavanje Mjeseca hrvatske knjige na jedan zanimljiv način. Važnost čitanja djeci i s djecom, od najranije dobi, spominje se svakodnevno, kao višestruko korisna aktivnost za cjelokupni razvoj djeteta. Želja odgojiteljica je uključiti cijelu obitelju projekt “Čitanje u obitelji.Reading is fun!“ |
"Ne prestajemo vježbati jer starimo - već ostarimo zato što smo prestali vježbati" K. Cooper
|
|
![]() |
Utjecaj tjelesnog vježbanja na sreću Osjećaj živahnosti, zadovoljstva i sreće javlja se kada djeca redovito vježbaju! Osim svakodnevnog jutarnjeg razgibavanja u sobi, starija jaslička skupina „Srčeka“ vježbaju i u dvorani! |
Skupina Leptirići istražuje glazbu!
|
|
![]() |
Variranje tempa, dinamike i karaktera u poznatoj brojalici Svaki dan započinjemo razgovorom u zajedničkom krugu... Dječak Martin (6,3) danima zaokuplja pažnju skupine pričajući o svojoj mački koja se omacila. Trenutak dječjeg interesa iskoristili smo za odgojno – obrazovnu aktivnost! |
ZAŠTO IMAMO PREZIME?
Da znaš tko si, jer neki imaju isto ime. (A.M. 6 g.)
Kad ides preko granice da mama može reći prezime preko kartice. (E.M.6 g.)