banermali.png
baner001.jpg baner002.jpg baner003.jpg baner004.jpg baner005.jpg baner006.jpg baner007.jpg baner008.jpg baner009.jpg baner010.jpg baner011.jpg baner012.jpg baner013.jpg

 

IGRE ZA POTICANJE RAZVOJA PERCEPIJE

 

Didaktička igra „ŠTO LJUDI RADE?“

PODRUČJE: spoznajni razvoj (vizualna percepcija)

CILJ: Poticati razgovor o različitim zanimanjima

DOB: 4-7 godina

MATERIJALI: ilustracije vatrogasaca, doktora, zubara, policajaca...

OPIS AKTIVNOSTI

  • Roditelj drži 4 ilustracije licem okrenute prema dolje. Dijete izabere jednu i kaže sve što zna o osobi na njoj i o poslu koji ona obavlja
  • Kad je u potpunosti opisana osoba na slici, dijete izabire drugu sliku

 

Didaktička igra „KOJI JE OVO ALAT?“

PODRUČJE: spoznajni razvoj (vizualna percepcija)

CILJ: poticanje razgovora o alatima

DOB: 4-7 godina

MATERIJALI: alat kao npr. čekić, pila, odvijač, čavli, metar...

OPIS AKTIVNOSTI

  • Roditelj potiče djecu da gledaju alat i da o njemu razgovaraju
  • Nakon što su porazgovarali o svakom alatu, roditelji i djeca mogu stvarati zagonetke o različitim alatima

DODATNE AKTIVNOSTI:

Npr. zabijanje čavla čekićem u drvo

 

Matematička igra „UDARCI SATA“

PODRUČJE: spoznajni razvoj (prostorna percepcija)

CILJ: uživanje u aktivnoj brojčanoj igri

DOB: 4-7 godina

MATERIJALI: loptica, kartonska kutija

OPIS AKTIVNOSTI

  • Nacrta se veći krug na zemlji u koji se napišu brojevi, kao na satu
  • U sredini kruga iskopa se rupa u obliku kvadrata i umetne kartonska kutija
  • Prvi igrač stane na jedan broj i pokuša ubaciti loptu u kutiju u sredini. Ako pogodi, pomiče se za jedno mjesto unaprijed, baca ponovo i pomiče se sve dok ne promaši. Kad se to dogodi, dijete ostane na tom broju
  • Sljedeći igrač počinje na broju jedan i nastavlja na isti način
  • Ako se dogodi da jedan igrač stigne na mjesto na kojem se već nalazi drugi igrač, onda se taj igrač mora skloniti dok mu se mjesto ne oslobodi
  • Igra se nastavlja dok jedan igrač ne obiđe cijeli krug

DODATNE AKTIVNOSTI

Pokušajte i druge načine ubacivanja lopte, kao što su kotrljanje ili udaranje nogom

 

Matematička igra „SPOJI SUPROTNO“

PODRUČJE: spoznajni razvoj (vizualna percepcija)

CILJ: razlikovati predmete sa suprotnim osobinama

DOB: 3-7 godina

MATERIJALI: Slike predmeta sa suprotnim osobinama

OPIS AKTIVNOSTI

  • Roditelj pripremi slike predmeta i igračaka koje imaju suprotne osobine. Npr. mala kocka/velika kocka, dugi štap/kratki štap, uski obruč/široki obruč, mršavo pile/debelo pile, nisko stablo/visoko stablo, jedan cvijet/mnogo cvijeća.
  • Roditelj odabere jednu sliku, a dijete traži njoj suprotnu sliku i obratno.
  • Kad dijete pronađe drugu sliku, imenuje ono što je našlo i opiše na koji je način ta slika suprotna od prve
  • Igra se nastavlja dok se sve slike ne upare.

 

Matematička aktivnost „KOLIKO IMA VODE?“

 PODRUČJE: spoznajni razvoj (vizualna percepcija)

CILJ: predstaviti ideju mjerenja

DOB: 4-7 godina

MATERIJALI: velika plastična boca, lijevak, gumice, različite plastične posude, plastična kadica ili slično

OPIS AKTIVNOSTI

  • Kadica je napunjena vodom, a dijete je zamolimo da uzme dvije posude i da pretpostavi u koju će posudu stati više vode. Dijete napuni obje posude vodom
  • Koristeći lijevak, dijete ulijeva vodu iz prve posude u bocu. Oko boce stavi gumicu i to na mjesto do kojeg je došla voda
  • Dijete isprazni bocu i ponovo je napuni vodom iz druge posude. Ako je razina vode iznad oznake na boci, zaključak je da u drugu posudu može stati više vode; ako je razina vode ispod oznake na boci, zaključak je da u drugu posudu može stati manje vode. Pitajte dijete da li su njegove pretpostavke bile točne.

 

Govorna igra „PRONAĐIMO RIJEČ NA `Č`“

PODRUČJE: spoznajni razvoj (slušna percepcija)

CILJ: poticanje razlikovanja početnih glasova

DOB: 4-7 godina

MATERIJALI: sličice predmeta čiji nazivi počinju glasom „č“

OPIS AKTIVNOSTI

  • Roditelj pokaže djeci nekoliko sličica koje prikazuju predmete i igračke čiji nazivi počinju glasom Č: čekić, češalj, čovjek, čep...
  • Djeca prepoznaju što je na slici i točno artikuliraju glas Č izgovarajući naziv nacrtanog
  • Roditelj zatim zamoli djecu da se pokušaju sjetiti što više riječi koje počinju glasom Č

DODATNE AKTIVNOSTI

Starija djeca će uživati izrađujući knjigu slika predmeta koji počinju različitim slovima

 

JSN Epic is designed by JoomlaShine.com