banermali.png
baner001.jpg baner002.jpg baner003.jpg baner004.jpg baner005.jpg baner006.jpg baner007.jpg baner008.jpg baner009.jpg baner010.jpg baner011.jpg baner012.jpg baner013.jpg

LIKOVNA RADIONICA

 

„Djeca su čarobnjaci mirisa, boja i zvuka i nitko nije veći majstor u otkrivanju titravih tajni od djece. Djeca su genijalna u oduhovljavanju pojava. Radosti jedne poslijepodnevne rasvjete, muzikalnu ljepotu mjesečine pod krošnjama, noćnu vožnju u vlaku ne može doživjeti svečanije od djeteta – NITKO. Djeca stoje pred događajima naivno i to prvotno gledanje jeste najvrednije!“

Krleža

 

  • Program likovne radionice održava se u sklopu cjelodnevnog programa dječjeg vrtića „Dugo Selo“, za djecu od četvrte do sedme godine života. Upisi se vrše tijekom rujna, a sav potreban materijal osigurava dječji vrtić.
  • Program likovne kulture temelji se na procesu istraživačkog učenja i stvaranja. U radu potičemo psihomotorni i intelektualni razvoj, maštu i estetsku osjetljivost. Djeca stječu znanja i vještine u svrhu likovnog izražavanja, usvajaju moralne i radne vrijednosti. Podržavamo njihove kreativne sposobnosti, njegujemo pozitivan odnos prema radu, aktivnost, upornost i samostalnost. Upoznajemo djecu s likovnim materijalima, tehnikama, te pravilnim načinom njihova korištenja. Djeca ovladavaju likovnim terminima, usvajaju znakove i simbole vizualne komunikacije.

 

LIKOVNI ODGOJ KROZ POVIJEST

 

Prva organizirana nastava risanja javlja se u Zagrebu 1786. godine. Josip II organizirao je nedjeljne škole za zidare, klesare i stolare. Risanje kao obrazovni predmet uveden je u naše škole u XIX. Stoljeću. Prva javna izložba dječjih likovnih radova održana je u umjetničkom paviljonu u Zagrebu 1904. godine pod nazivom „Umjetnost u životu djeteta“.

 

KAKO POTAKNUTI RAZVOJ LIKOVNOG STVARALAŠTVA?

 

  1. Podržite dijete u samostalnom stvaranju misli i ideja
  2. Probudite u njemu radoznalost i interes za svijet oko njega
  3. Usmjerite im opažanje, postavljajte pitanja: (Što vidiš?; I što još?; Kako drvo raste?; Zašto djeca trče?...)
  4. Putem razgovora pokrenuti će te dječji interes za likovnu aktivnost (Što si vidio?; Doživio?; Što se dogodilo?)
  5. Budite otvoreni prema njihovim jedinstvenim rješenjima i potičite ih da sami do njih dođu
  6. Nikada ne podcjenjujte njihove ideje i radove
  7. Omogućite im rad s raznolikim materijalima i tehnikama, uz istraživanje materijala kod njih se razvija i osjećaj slobode
  8. Saslušajte njihova tumačenja vlastitih radova zbog potpunijeg razumijevanja njihovog shvaćanja svijeta.
  9. Povedite djecu u posjet galeriji, muzeju… razgovarajte s njima o njihovim utiscima

 

 

OMETANJE STVARALAŠTVA KOD DJECE

 

  1. CRTANJE DJECI – ometate dječju slobodu i kreativnost
  2. ISPRAVLJANJE DJEČJIH OBLIKA – stvarate nepovjerenje, nesigurnost i nemoć kod djece
  3. ŠIRENJE SHEMATSKIH OBLIKA MEĐU DJECOM – važan je individualan pristup svakom djetetu
  4. VREDNOVANJE I PROCJENJIVANJE LIKOVNIH RADOVA DJECE – važno je poznavati razvojne faze djeteta
  5. KOMENTIRANJE I PRIGOVARANJE – dijete postaje nesigurno, pruža otpor
  6. PRENAGLAŠAVANJE VRIJEDNOSTI – pretjerane pohvale dovode do zamjena cilja. Umjesto uživanja u radu, cilj postaje pohvala.
  7. INZISTIRANJE NA UREDNOSTI I PRECIZNOSTI – strah od zaprljanog papira blokira rad, slučajne mrlje ne umanjuju vrijednost likovnog rada!

Kalendar događanja

Kolovoz 2019
23
Petak
nema događanja
BuaXua Calendar

Eko-himna

Brojač posjetitelja


Trenutno

2
Online

23 Kolovoz 2019
Djecji vrtic "Dugo Selo" @ 2014.
X

Ups!

Nedozvoljeno kopiranje sadržaja!